HTML

auditur

Ma visszagondoltam magamra, amikor még nem gondoltam arra, mit gondolok magamról akkor, amikor visszagondolok magamról nem gondolkodó magamra.

Friss topikok

  • szantoistvan: Ez egy őszinte vers. Jó mert egyszerűsít. Ráébreszt minket eredendő bűnösségünkre, amelyet fügefal... (2015.08.16. 14:20) Vasárnap?

Bolondulásig....

2012.11.29. 16:56 Ppetrus

Este, lehet tán tizenegy óra. Ülök a tv előtt, bár nincs bekapcsolva. Mellettem három telefonom, befejezném a napot, tehát némítva. Előttem a laptopom szintén kikapcsolva. Telefaxom házi irodámban csak vételre kapcsolva. Kutyáim jóllakatva, házukban. Asszony mellettem szunyókálva. Villany mindenhol lekapcsolva. Nem vagyok még álmos, nem alszom. Kezemben egy pohár bor. Mozi indul. Színes, szélesvás

znú, sőt 3D. Valaki - külsőleg nagyon hasonlít rám - a VB-döntőn gólt rúg, majd meghajol egy frakkos fogadáson és nyilatkozik a tematikus tv-nek legújabb matematikai mátrixjáról, hogyan is és mért is spekuláció a játékelmélet és persze miként érhető el az örök ifjúság. Boldog vagyok. Megboldogultam. Néhány órára. Hajnalban bekapcsol a tv, a telefon cseng, villog a laptop, ugat, harsog minden élőlény körülöttem. Felrévedek. Ja és éhes vagyok. Bolondulásig.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://auditur.blog.hu/api/trackback/id/tr334938064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása