HTML

auditur

Ma visszagondoltam magamra, amikor még nem gondoltam arra, mit gondolok magamról akkor, amikor visszagondolok magamról nem gondolkodó magamra.

Friss topikok

  • szantoistvan: Ez egy őszinte vers. Jó mert egyszerűsít. Ráébreszt minket eredendő bűnösségünkre, amelyet fügefal... (2015.08.16. 14:20) Vasárnap?

Vonzások és polaritások

2015.08.04. 14:42 Ppetrus

Vonzások és polaritások

 

Mikor még nem voltam,

sem bölcs, sem okos,

kincseket gyűjtöttem,

tárgyakba rejtett érzéseket.

Boldogság, barátság és szerelem,

létkövületeim csecse-becse,

megszilárdult emlék-elem,

egyszer majd elővehető,

emlékezetem.

 

Évtizedek múltak és

csillagporaimat ismét kézbe vettem,

segítségükkel a régmúltat kerestem,

percentnyi szeszélyből, fülledt nosztalgiából.

Bár anyaguk ugyan nem változott,

de a bennük zárványolt

érzelem-nannonok polaritása,

hozzám képest , már más,

eddig egyenletben le nem írt,

atomkötésben viszonyult.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://auditur.blog.hu/api/trackback/id/tr497679198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása