HTML

auditur

Ma visszagondoltam magamra, amikor még nem gondoltam arra, mit gondolok magamról akkor, amikor visszagondolok magamról nem gondolkodó magamra.

Friss topikok

  • szantoistvan: Ez egy őszinte vers. Jó mert egyszerűsít. Ráébreszt minket eredendő bűnösségünkre, amelyet fügefal... (2015.08.16. 14:20) Vasárnap?

Cukros bácsi

2012.11.29. 16:58 Ppetrus

Épp most volt nálam öt kb. 12-13 éves gyerek. Helovin-ezősök, kicsit maszkban, kicsit inkább olyanok mint mi mondjuk akkor, amikor húsvéteztünk. (Azt sem tudtuk mi ez a Helovin, vagy mi). Vidámak, szépek, fiatalok. Bár azt mondták: boldog halottak napját, ez megbocsájtható, mert szépet akartak kívánni, mikor az összes itthon fellelhető cukrot nekik adtam. Talán jövőre is jönnek. Kicsikartam belőlü

k egy jókívánságot is (hogy, mit az én titkom, meg az övék, remélem nem árulják el). Hogy jönnek-e évek múlva is? Nem tudom. És nem hiszem. Több száz, vagy ezer kilométerről ez nem kivitelezhető. Azért fiúk-lányok várlak benneteket, ha én is itt leszek. Viszont maradjatok mindenképp ilyen vidámak és felelőtlenek. Akkor is minden cukrom a tiétek és ne nézzetek cukros bácsinak. Én sem nézlek benneteket mumusnak.............................................

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://auditur.blog.hu/api/trackback/id/tr354938067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása