HTML

auditur

Ma visszagondoltam magamra, amikor még nem gondoltam arra, mit gondolok magamról akkor, amikor visszagondolok magamról nem gondolkodó magamra.

Friss topikok

  • szantoistvan: Ez egy őszinte vers. Jó mert egyszerűsít. Ráébreszt minket eredendő bűnösségünkre, amelyet fügefal... (2015.08.16. 14:20) Vasárnap?

Kicsit más

2014.06.11. 12:17 Ppetrus

Kicsit más

 

Kicsit más-

napos vagyok,

mert lettem mi lenni szeretnék,

bár ma még ezt nem tudom,

csak holnap fogom.

 

Lesz majd akkor

megvilágosodás, okosság, boldogság,

szerelem, szabadság,

szellemi magasság,

 hisz tudni fogom  mindazt,

amit ma nem tudhatok.

 

Társam lesz majd

 a ma-tapasztalás,

a bölcs öregség,

mindaz, ami ma még

csak képzelet, vágy, vízió.

Jövő és múlt kohézió.

 

Csakhogy jön egy

másik gondolat a

cáfolhatatlan mondolat,

a ma a tegnap holnapja,

 és nem jött el a kánaán,

csak valami  nosztalgia.

 

Volt akkor egy-két

megváltó gondolat,

volt akkor egy-két

szerelmes pillanat,

volt akkor egy-két

oldható kötésű

balzsamos mozdulat.

 

Vagyok, hát mi vagyok ma.

Éltem  akkor és

máskor is fogok, csak

reménytelenül kérdem,

mindig, mindig  ma van?

Vagy legyek permanens másnapos?

Boldogan tegnapos és egyszerre

holnapos?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://auditur.blog.hu/api/trackback/id/tr886295565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása