HTML

auditur

Ma visszagondoltam magamra, amikor még nem gondoltam arra, mit gondolok magamról akkor, amikor visszagondolok magamról nem gondolkodó magamra.

Friss topikok

  • szantoistvan: Ez egy őszinte vers. Jó mert egyszerűsít. Ráébreszt minket eredendő bűnösségünkre, amelyet fügefal... (2015.08.16. 14:20) Vasárnap?

Próbálom megfogalmazni

2017.04.05. 10:00 Ppetrus

 

Az vagyok, aki voltam,

igaz már máshová

teszem az írásjeleket.

Gondolataim pontatlanok,

befejezetlenek,

inkább kívánnak kérdő-,

mint  a valamikori

felkiáltójeleket.

Kezdetben önkielégítő volt

az állítás, később

megtalált és konzumált

a kételkedés.

Ma már kegyelmi állapot

a megfogalmazás s

mert mások dolga

a bizonyítás,

egyszerűvé vált helyzetem:

kényelmi állapot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://auditur.blog.hu/api/trackback/id/tr4112402731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása